Je kunt ons nu ook heel gemakkelijk via verschillende social media kanalen volgen.

Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden

1. Geldigheid
Deze leveringsvoorwaarden hebben betrekking op alle aanbiedingen en leveringen van alle producten welke worden aangeboden door de Kapsalon Spotlight Webshop

 

2. Prijzen & Producten
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW, maar exclusief verpakking- en verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en het verzendgewicht. Dit wordt automatisch uitgerekend als u uw bestelling plaatst. Sommige foto`s van producten zijn voorzien van een gratis bonus hoeveelheid. Dit zijn tijdelijke acties en kunnen niet altijd worden geleverd. Indien de bonus-versie niet voorradig is, wordt de standaard versie geleverd. Productfoto`s kunnen afwijken met het ontvangen product doordat de fabrikant bijvoorbeeld de verpakking heeft aangepast. Wij proberen onze foto`s zo goed mogelijk up-to-date te houden maar soms kan het voorkomen dat een nieuwe foto nog niet beschikbaar is.

 

3.bestellen

U kunt bestellen via de webshop (bij voorkeur) of per e-mail. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail met een overzicht van uw bestelling. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen worden de bestelde artikelen toegezonden. Indien wij uw betaling niet binnen 24 uur hebben ontvangen vervalt daarmee de bestelling.

 

4. Betalingen
Betalingen van producten vinden per bank via IDEAL plaats. Eventuele bankkosten komen voor rekening van de klant. Wanneer u betaalt d.m.v. een bankovermaking vanuit het buitenland, maakt u dan gebruik van ons IBAN-nummer en geeft u bij kosten aan gedeeld shared. In de meeste gevallen zullen er dan geen bankkosten worden berekend. Informeert u dit graag vooraf bij uw bank.

 

5. Levering
Wanneer de producten op voorraad zijn bedraagt de levertijd 1 tot 2 werkdagen (in Nederland), gerekend vanaf de datum dat het aankoopbedrag op onze rekening is bijgeschreven. Indien een artikel tussen het moment van bestelling en betaling onverhoopt is uitverkocht en/of niet binnen 30 dagen geleverd kan worden, wordt het teveel betaalde teruggestort. Belangrijk: Op het moment dat uw pakket is verzonden, ontvangt u automatisch een e-mail van ons. Als je 5 dagen na ontvangst van deze e-mail nog niets hebt ontvangen, volg track & trace link en neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u erg laat reageert, kan uw pakket naar ons worden geretourneerd en zullen we uw bestelling annuleren en u terugbetalen, exclusief verzendkosten.

 

7. Reclames
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Dit mits de producten ongeopend blijven.

UITZONDERING: Alle soorten haren (zowel synthetisch als human hair), pruiken en extensions kunnen om hygiënische redenen niet retour genomen worden.

 

LET OP: Retourzendingen zijn voor risico van de klant. Kapsalon Spotlight is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of beschadigde retourzendingen. Bewaart u daarom het retour bewijs met daarop de barcode van uw pakket zorgvuldig En een retourzending wordt uitsluitend aanvaard indien onze toestemming daarvoor gegeven is. RETOURZENDINGEN

 

Als u een product wilt retourneren, neem dan eerst contact met ons op via mail kapsalonspotlight@hotmail.com , dan zullen wij uw retourzending in behandeling nemen. OPMERKING Het retourneren van een product is niet gegarandeerd. Alleen de kosten voor het retourneren van uw huis naar onze winkel zijn voor uw eigen rekening. In het geval dat u de bestelling annuleert en naar ons terugstuurt, zullen wij u alleen het bedrag voor het product terugbetalen, de terugbetaling is exclusief verzendkosten en Betaalkosten. Alle soorten haren (zowel synthetisch als human hair), pruiken en extensions kunnen om hygiënische redenen niet retour genomen worden.

 

8. Aansprakelijkheid
De informatie op de Kapsalon Spotlight webshop wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Kapsalon Spotlight aanvaard geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke gevolgen die direct of indirect voortvloeien uit het verkeerd gebruiken van een van onze producten. Het dient de aanbeveling dan ook om de gebruiksaanwijzing van het product goed door te lezen alvorens een product te gebruiken. Kapsalon Spotlight is uitsluitend aansprakelijk als schade is veroorzaakt door opzet of grove schuld van Kapsalon Spotlight. Klachten kunt u via de onderstaande adressen aan ons richten, waarna wij er alles aan zullen doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Indien u onverhoopt niet tevreden bent met de geboden oplossing kunt u uw klacht schriftelijk richten aan de directie van Kapsalon Spotlight, graag onder vermelding van een e-mailadres of telefoonnummer. U ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie van ons.

 

9. Onze gegevens
Kapsalon Spotlight kapsalonspotlight@hotmail.com

 

10. Toepasselijk recht
Op elke overeenkomst tussen Kapsalon Spotlight en de klant is Nederlands recht van toepassing. Kapsalon Spotlight

Nieuwe Ebbingestraat 85 9712NG Groningen Telefoon 050 313 1202 Bankgegevens (t.n.v. Kapsalon Spotlight): IBAN: NL66 ABNA 0849515769 K.v.K. 53750411